9.03.2017

Dzieeeń-doo-bryyy :)

   Dzień dobry! A może powinnam powiedzieć dobry wieczór? :)

   Nigdy nie pisałam notek powitalnych, więc nie mam w tym wprawy, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz, prawda? Lubię sobie ponawijać o kosmetykach a jako, że ludzie obserwujący mnie na snapchacie mogą mieć tego już dość, postanowiłam pozalewać swoją paplaniną część blogosfery.
   Lubię Trudne Sprawy, simsowe seriale i gry komputerowe. No i, rzecz jasna, kosmetyki. Nadużywam emotki "XD" i mam specyficzne poczucie humoru. Nie zamierzam pisać sztywnych recenzji okalanych milionem zdjęć z każdej strony - jak kosmetyk stoi, jak leży, czy stoi krzywo, czy prosto, więc jeśli tego właśnie szukacie - niestety tego u mnie nie znajdziecie :) Będzie na temat, lecz z humorem. Będą zdjęcia, lecz nie zamierzam zalewać Was dziesiątkami takich samych ujęć. Najprościej rzecz ujmując - będzie fajnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz